Teden otroka – Zakaji in zatoji radovednosti
Prejšnji teden smo na šoli praznovali teden otroka. Na šoli smo imeli prilagojen jedilnik, ki so ga izbrali učenci. Mlajši učenci so bili deležni dveh dni dejavnosti. V okviru športnega dne so imeli pohod po učni poti ob Škocjanski jami, v okviru kulturnega dne pa obisk Sežane, kjer so si ogledali Botanični vrt in baletno predstavo Ostržek v Kosovelovem domu. Vseskozi pa so se tudi pri pouku ukvarjali z zatoji in zakaji (npr. zakaj se piše Jakob, izrečemo pa Jakop in podobno). Starejši učenci so izdelovali križanke na pobudo Zveze prijateljev mladine, pripravili radijsko oddajo, v kateri so otroke v vrtcu in učence v šoli spraševali o tem, zakaj je lepo biti otrok, v 8. in 9. razredu pa so učenci razmišljali tudi o tem, kako se radovednost povezuje z duševnim zdravjem. Nekateri učitelji učencem niso dajali domačih nalog, pouk so nekoliko prilagodili, pri njem eksperimentirali in ga v večji meri izvajali tudi v računalniški učilnici, kjer so učenci krepili raziskovalne in digitalne kompetence.
Potrudili smo se, da je bil to poseben teden za naše otroke, pri tem pa tudi sami zelo uživali.